Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD visita als xiquets ingressats en l´Hospital Universitari Dr. Peset
There are no reactions yet. Be the first!

Robusté, Juanlu, Xavi Torres i Manolo Reina, han repartit somriures entre els xiquets ingressats en l'Hospital Universitari Dr. Peset, este matí amb la seua visita nadalenca, en el dia de descans del planter.

Igual que ja succeïra la passada setmana en l'Hospital La Fe, els jugadors llevantinistes ha portat la il·lusió als més xicotets que per distints motius han de romandre hospitalitzats en estes dates tan assenyalades.

Els llevantinistes han portat regals de merchandising del club, quaderns per a pintar i s'han fotografiat amb xiquets i majors en la planta infantil d'este centre hospitalari.