Skip to main content
Primer Equip
Els abonats podran retirar una invitació per als encontres davant del Granada CF i la SD Eibar
There are no reactions yet. Be the first!

L'Estadi Ciutat de València albergarà en les pròximes setmanes dos cites importants per a continuar lluitant per la consecució de l'objectiu de la permanència. El Granada CF i la SD Eibar visitaran el coliseu llevantinista dilluns que ve 23 de febrer i divendres 6 de març, respectivament. Ambdós encontres es disputaran a les 20:45 hores.

Conscients de la importància del suport dels aficionats des de la grada, el Levante UD posa en marxa una iniciativa amb què es pretén que els abonats puguen invitar un amic o familiar que s'unisca a la causa i també mostre el seu suport al conjunt llevantinista.

Per això, des de demà divendres, tots els abonats del Levante UD, inclosos els infantils, podran adquirir de manera gratuïta una invitació de la zona del seu abonament per als encontres davant del Granada CF i la SD Eibar. Per a poder retirar estes invitacions tan sols és necessari, i indispensable, presentar l'abonament de la present temporada en les taquilles de l'Estadi Ciutat de València o en la Tenda Granota del C/ Colom.

Per cada abonament només es podrà retirar una invitació per a cada un dels encontres. La promoció serà vàlida fins a completar l'aforament.

Horari:
Taquilles de l'Estadi Ciutat de València
Des del divendres 13 fins al dissabte 21 de febrer (exclòs el diumenge dia 15), de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores

Tenda Granota (C/ Colom, cantó Plaça dels Pinazo)
Des del divendres 13 fins al dissabte 21 de febrer (exclòs el diumenge dia 15), de 10 a 21 hores ininterrompudament

IMPORTANT: Es recorda que els dies de partit no es podran retirar estes invitacions.