Skip to main content
Fútbol Base
Els llevantinistes de la Valenciana Sub-16 podrien jugar demà enfront de Catalunya
There are no reactions yet. Be the first!

Els quatre jugadors llevantinistes que es troben concentrats a Marbella amb la Selecció valenciana Sub-16 per a la disputa de la Fase Sector del Campionat d'Espanya podrien participar amb este combinat demà dissabte a partir de les 10 hores, moment en el qual donarà començament el seu compromís davant de Catalunya.

Esta Selecció dirigida per Óscar Medina va véncer en el dia d'ahir enfront de Cantàbria per 1-3 i en el mencionat partit van participar tots els jugadors llevantinistes convocats: Iván López, Marcos Castells, Rubén García i Víctor Salinas.