Skip to main content
Veterans
Els Veterans van empatar a zero en la seua visita a Xàtiva
There are no reactions yet. Be the first!

Els Veterans del Levante UD van empatar a 0 davant de l'Olimpic de Xàtiva. El punt aconseguit es va valorar de manera positiva, ja que els llevantinistes van disputar 45 minuts amb un jugador menys per l'expulsió de Bernácer.

Els protagonistes del conjunt blaugrana van ser Mora, Soria, Félix Carvallo, Álex, Juanito, Bernácer, Monti, Tito, Rubiales, Ángel Ramos i J. Ariño. També van jugar P. Ariño, Gómez i Susaeta.

Amb este resultat, el Levante UD suma 7 punts després de tres jornades disputades. El pròxim compromís se celebrarà el 8 o 9 de gener en el Palleter de Paiporta enfront del València CF.