Skip to main content
Primer Equip
Emotiu tribut als herois del 63
There are no reactions yet. Be the first!

Els herois del 63 van tornar a l'imaginari del llevantinisme, coincidint amb els festejos del cinquanta aniversari de l'històric ascens a Primera Divisió aconseguit el diumenge 2 de juny de 1963 a les 19:15 hores en el feu de Vallejo després de véncer al Deportivo de La Corunya. La jornada va ser emotiva per als nou jugadors que es van reunir des de primeres hores del matí a València. Serafín, Domínguez, Vall, Rodri, Calp, Estrela, Gento III i Pedreño van recordar velles batalles amb l'elàstica blaugrana pegada a la seua pell a Casa Navarro. Wanderley i Enriquito, utillero, es van sumar als fastos establits a la conclusió de l'encontre que va enfrontar al Levante i al Real Betis ja sobre el verd del Ciutat de València.

Els deu representants del primer ascens a l'elit de la història granota van botar a la praderia del coliseu d'Orriols enmig d'una acalorada i sentida ovació de la grada. Va ser un instant en què va paréixer fondre's el passat amb el present. Els actuals capitans del Levante van entregar una camiseta amb els colors blaugranes i una llegenda commemorant l'efemèride del 2 de juny de 1963. Minuts abans va haver-hi un sentit homenatge als jugadors que no han estat presents en l'esdeveniment. La nit es va tancar amb un emotiu minut de silenci pels jugadors d'aquell equip ja desapareguts i per tots els abonats difunts enguany.