Skip to main content
Primer Equip
Entrenament a porta tancada en les instal.lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

El matí de hui dissabte ha començat en la sala de premsa situada en l'Estadi Ciutat de València. La plantilla i el cos tècnic s'han reunit des de les 10:30 hores al voltant del DVD per a tractar d'esmicolar les característiques del rival que demà posarà a prova l'estat anímic i les reflexions llevantinistes després de dos partits de lliga saldats amb sengles derrotes.

Instants després el grup s'ha traslladat a l'interior del terreny de joc per a anar ultimant la preparació del compromís davant del Villarreal. La sessió, que s'ha prolongat al voltant d'una hora sobre la gespa, s'ha desenrotllat en la intimitat del coliseu d'Orriols. Tot està pràcticament preparat. Després d'un primer tram de distints jocs, l'estratègia i qüestions tàctiques han centrat el treball de la matinal. Luis García ha establit les últimes consignes globals i particulars abans de la disputa per part del Levante del primer derbi de la Comunitat Valenciana enfront de la societat groga. Iborra i Juanfran han realitzat un tractament específic de recuperació junt amb els fisioterapeutes. Miguel Reina no s'ha exercitat per una gastroenteritis.