Skip to main content
Primer Equip
Entrenament en l´Estadi demà divendres
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD continuarà amb els entrenaments demà divendres a partir de les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València, quan està prevista una sessió regenerativa per a recuperar de les últimes sessions de càrrega.

Al terme de la sessió, Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.