Skip to main content
Primer Equip
Entrenament en l´Estadi per a començar la setmana de treball
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha tornat al treball este matí en l'Estadi Ciutat de València en una sessió en què els jugadors es van dividir en dos grups ja que els titulars del partit ant el Xerez van realitzar treball es recuperació, mentres que la resta va realitzar exercicis amb baló.

Pallardó i Samuel van completar la sessió amb el grup i ja són alta mèdica pel que estan a disposició de Luis García per a la pròxima jornada.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments el dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi ja que demà dimarts tindran dia de descans.