Skip to main content
Primer Equip
Entrenament regeneratiu per als titulars davant del Sevilla
There are no reactions yet. Be the first!

De tornada als entrenaments en la Ciutat Esportiva de Buñol, i en una setmana marcada per la celeritat amb què arriba l´encontre davant del Rayo, pautat per a la nit del divendres, els futbolistes que van partir en l'onze inicial davant del Sevilla han realitzat una sessió de regeneració i recuperació de l'esforç abocament davant de l'esquadra sevillista. El semblant dels futbolistes sol convertir-se en l'espill de les seues emocions. El rictus dels protagonistes del baló va mudar si es tira la vista arrere i es recupera la instantània del primer entrenament de la setmana anterior.

L'igualat davant del Sevilla ha enfortit al grup. “Era un partit complicat després de la derrota davant del Barcelona. La imatge que vam donar no era eixa. Li hem donat la volta”, va relatar Juanfran en sala de premsa després de la conclusió de la jornada matinal. El lateral va participar del treball realitzat per la totalitat dels jugadors que van botar a les 21:00 hores al feu del Barri d'Orriols per a afrontar l'estrena de lliga a casa. Els titulars es van exercitar en el camp número tres de Buñol després d'un començament de la sessió que va reunir al total del col·lectiu blaugrana sobre el verd.