Skip to main content
Primer Equip
Ernesto Calpe deixa de formar part del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Ernesto Calpe, membre de la Secretaria tècnica del Levante UD, va quedar desvinculat en el dia d'ahir de l'entitat llevantinista. Per tant, el tècnic que ha treballat per al club blaugrana durant l'última dècada des d'ahir va deixar de formar part de l'organigrama de la societat granota.

Ernesto Calpe es va vincular per primera vegada al Levante UD com a jugador, mentres que va ser component del Consell d'Administració i de la Secretaria tècnica del club anys més tard. Així mateix, Calpe també va ostentar el càrrec de President de la Delegació de Penyes.