Skip to main content
Primer Equip
Esmorzar de la plantilla amb el President del Levante UD en La Alegría de la Huerta
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Jesús Serna, va compartir el seu primer esmorzar amb la primera plantilla llevantinista este migdia en el Restaurant La Alegría de la Huerta, regentat per la família Miralles.

Al menjar, a més de la totalitat de la plantilla, també van assistir els membres del Consell d'Administració, Francisco Fenollosa, Víctor Santamaría i Javier Navarro, el secretari Jorge Lucas i el Director General de l'entitat, Emiliano Carballo.

Durant l'esmorzar va tornar a regnar el bon ambient que es viu esta temporada entre tots els integrants de l'entitat, i el president va encoratjar els jugadors a aconseguir un nou triomf en el desplaçament d'este cap de setmana a Saragossa.