Skip to main content
Femení
Esther, convocada amb la Selecció espanyola Sub-19 per al Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, ha sigut convocada per a la Fase de preparació i el Minitorneo d'elit del IX Campionat d'Europa Femení Sub-19, que se celebraran, respectivament, del 21 al 24 de març en Las Rozas i del 25 de març al 2 d'abril a Rússia.

La futbolista quedarà concentrada des del diumenge a la nit fins al 24 de març en la Ciutat del Futbol de Las Rozas, on realitzaran entrenaments en sessió de matí i vesprada.

El calendari de partits és el següent:

27 de març

12 h. Espanya-Islàndia

29 de març

12 h. Espanya-Rep. Txeca

1 d'abril

15 h. Rússia-Espanya