Skip to main content
Primer Equip
La Falla San Juan Bosco-Duque de Mandas va rebre a l´equip després de guanyar el Primer Premi Granota 2010
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va visitar en la vesprada-nit d'ahir la Falla San Juan Bosco-Duque de Mandas, guanyadora del primer premi del concurs convocat pel Levante UD, amb motiu del seu Centenari.

Pallardó, Rubén, Samuel, del Moral i Mora, junt amb el president d'Honor, Paco Fenollosa, van firmar autògrafs als més xicotets de la comissió i van disfrutar amb el monument d'esta falla adjacent a l'estadi llevantinista, que compta amb nombrosos aficionats granotes.