Skip to main content
Primer Equip
Penúltim entrenament de la primera plantilla abans de l´encontre davant de la Real
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'ha exercitat este matí en l'Estadi a porta tancada per a ultimar detalls per al partit davant de la Real Sociedad, que es disputa el diumenge en Anoeta.

Luis García ha dedicat la sessió a realitzar treball tàctic, accions combinatives i futbol, en un entrenament en què no han pogut participar els lesionats Xisco Muñoz i Dani Carril, a més d'Álvaro del Moral que continua amb molèsties en els adductors.

Els llevantinistes realitzaran l'últim entrenament de la setmana demà divendres a porta tancada en el Ciutat de València, quan el tècnic granota donarà a conéixer la llista dels jugadors que viatgen convocats a Sant Sebastià serà el dissabte a les 9 hores.