Skip to main content
Primer Equip
La plantilla disfruta amb la mascletà disparada en el parking del Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La totalitat de la primera plantilla, cos tècnic, president d'Honor Francisco Fenollosa i els empleats de l'entitat, han disfrutat este migdia de la mascletà que han disparat quatre de les falles adjacents al coliseu granota en el pàrquing del Ciutat de València.

Les comissions de les Falles Padre Viñas-Agustín Lara, San Juan Bosco-Duque de Mandas, Daroca-Padre Viñas i San Vicente de Paul-Diputada Clara Campoamor, junt amb les seues respectives Falleres Majors, han estat presents durant esta mascletà.

Ballesteros i Pallardó han sigut els encarregats de botar la metxa que ha donat inici a la mascletà.

A més, els presidents de les quatre falles han entregat al president d'Honor del club una placa commemorativa en record d'este acte.