Skip to main content
Femení
Esther, convocada per a entrenar amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, ha sigut convocada per la Selecció espanyola Sub-19 per als entrenaments que se celebraran del 7 al 10 de setembre en Las Rozas.

La futbolista ha tornat este migdia de la concentració del mencionat combinat que es va iniciar dilluns passat amb entrenaments en la Ciutat del Futbol. Esther estarà a disposició del tècnic llevantinista per al derbi que disputarà diumenge que ve el conjunt granota davant del Valencia Féminas CF a les 13 hores en el Campus Universitari Tarongers.

Un dia després, la davantera de nou emprendrà viatge a Madrid per a exercitar-se a les ordes de l'entrenador de la Selecció espanyola Sub-19.