Skip to main content
Femení
Esther González i Neus Motoso, convocades per a entrenaments amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Esther González i Neus Motoso, han sigut convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19 la setmana que ve.

Ambdós futbolistes estan citades per a dimarts que ve dia 2 en l'aeroport de Barajas per a dirigir-se, junt amb la resta de jugadores, a Las Rozas. Este combinat realitzarà entrenaments durant els dies 2, 3 i 4 en les instal·lacions de la Ciutat del Futbol.