Skip to main content
Femení
Esther González i Sandra Paños, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Esther González i Sandra Paños, han sigut convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19.

Ambdós futbolistes es concentraran amb el mencionat combinat del 23 al 27 d'agost en Las Rozas per a participar en estes sessions d'entrenaments.