Skip to main content
Femení
Esther González tornarà demà de la seua concentració amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, tornarà demà dimecres de la seua concentració amb la Selecció espanyola Sub-19 en la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

Este combinat nacional va iniciar en la vesprada d'ahir tres jornades de treball amb la vista posada en els Minitornejos d'elit que disputarà el 27 i 29 de març i l'1 d'abril enfront d'Islàndia, Txèquia i Rússia.