Skip to main content
Femení
Esther va jugar amb la Selecció espanyola Sub-19 davant de Macedònia
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora llevantinista Esther González va participar en el dia d'ahir en l'encontre que va disputar la Selecció espanyola Sub-19 enfront de Macedònia, corresponent al Campionat d'Europa Femení.

El combinat nacional va derrotar al local per un voluminós 0-6. La llevantinista Esther va disputar els primers 71 minuts de l'encontre, creant prou perill en la porteria rival.

La pròxima cita de les espanyoles serà el dijous a les 17 hores davant de França. El partit se celebrarà el Skopje (Macedònia).