Skip to main content
Primer Equip
Planificació dels entrenaments per al que resta de setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi, a porta tancada, per a continuar preparant el partit de dissabte que ve davant del Rayo Vallecano.

El dijous, l'entrenament serà a les 10:30 hores, en l'Estadi, a porta oberta, i al terme de la sessió compareixerà Luis García en roda de premsa.

El divendres i el dissabte els jugadors s'exercitaran a la mateixa hora i en el mateix lloc que la resta de la setmana, en dos sessions que seran a porta tancada.