Skip to main content
Primer Equip
La Fundació del Levante UD firmarà un conveni amb Diputació demà dimecres
There are no reactions yet. Be the first!

La Fundació del Levante UD i la Diputació de València firmaran demà dimecres un conveni de col·laboració entre ambdós entitats, a partir de les 13:30 hores en el Saló de Reines de la Diputació de València situat en la Plaça Manises, 3, de València.

La representació llevantinista estarà encapçalada pel president de la Fundació, José Manuel Fuertes, i el president del Levante UD, Quico Catalán, a més dels jugadors del primer equip Ballesteros, Juanfran, Iborra, Cerra, Pallardó i Marc Mateu.

Per part de la Diputació de València, assistirà a la firma del conveni el seu president Alfonso Rus, el Diputat d'Esports Miguel Bailach i el Diputat d'Empreses Públiques, Salvador Álvarez.