Skip to main content
Femení
Esther va jugar amb la Selecció espanyola Sub-19 davant de Rússia
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, va participar dijous passat en l'últim encontre del Minitorneig d'elit del IX Campionat d'Europa que va enfrontar al combinat nacional i a Rússia.

En este enfrontament les espanyoles van véncer per 0-1 a les russes, per la qual cosa es van classificar per a jugar la Final que se celebrarà en Macedònia entre el 24 de maig i el 5 de juny.

La llevantinista Esther va jugar d'inici en el dit enfrontament i va ser substituïda en el minut 67.