Skip to main content
Primer Equip
Exigent sessió de treball sobre el verd de la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante s'ha exercitat este matí en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol a partir de les 11:00 hores a fi de continuar amb els preparatius del duel davant del Sevilla del pròxim cap de setmana des de les 12:00 hores en l'Estadi Ramón Sánchez Pizjuán. Els jugadors blaugranes han superat una exigent sessió que ha vorejat les dos hores de duració. La matinal ha començat en la sala de premsa amb la visió d'un vídeo. Minuts més tard, el grup s'ha instal·lat en la gespa per a afrontar un circuit físic que ha donat pas a un treball més específic amb baló. Els futbolistes han realitzat distints partits condicionats per a tancar la matinal amb un informal encontre que pràcticament fitava la totalitat de la superfície del terreny de joc. Pedro López, Toño, Héctor Rodas i Rafael s'han exercitat al marge del grup seguint les pautes mèdiques establides en els seus respectius processos de recuperació. El bloc es traslladarà demà a l'Estadi Ciutat de València per a desenrotllar, des de les 10:30 hores, el penúltim entrenament de la present setmana a porta tancada. Lucas Alcaraz atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió de la sessió.