Skip to main content
Levante UD
Felicitats! Som centenaris
There are no reactions yet. Be the first!

Felicitats! Quan transcorren en el rellotge els primers segons del 9 de setembre del 2009, tots i cada un dels que formem part de la família llevantinista estem d'enhorabona i ens hem de sentir orgullosos perquè bufem en la nostra tortada particular les vetles del Centenari.

Un aniversari que molt pocs fins al moment han tingut l'oportunitat de celebrar. En esta nova etapa que es presenta davant de nosaltres hem de mirar cap al futur amb il·lusió; una il·lusió que ens ha d'acompanyar en este camí que passarà a ocupar pàgines destacades de la història, no sols de València, sinó també del futbol nacional.

Des del Levante UD s'invita a tots els aficionats a què pengen en els seus balcons la bandera i la bufanda del Centenari, que lluïsquen orgullosos els colors blaugranes i que impregnen a la capital del Túria i a les seues poblacions d'eixa alegria que sempre comporta una celebració.

A les 20:30 hores tots tenim una cita ineludible en l'esplanada del pàrquing de l'Estadi Ciutat de València. Plantilles, cos tècnic, empleats, directius i afició volem celebrar amb els nostres amics i familiars el Centenari del nostre Levante UD. Per això, tu no pots faltar. T'esperem!