Skip to main content
Fútbol Base
Félix Carvallo: "Amb este resultat és difícil que hi haja sorpresa"
There are no reactions yet. Be the first!

Res més concloure el encontre disputat en el matí d'ahir entre el At. Madrid Féminas i el Levante UD Femení, corresponent a les semifinals de la Copa de la Reina, el tècnic granota Félix Carvallo es va mostrar satisfet amb el resultat del partit, ja que per a l'entrenador "és difícil que hi haja sorpresa a València".

El míster blaugrana, no obstant això, es va mostrar un tant de crític amb el joc desenrotllat pel seu equip: "Hui ha sigut un partit de massa concessions, podíem haver fet més gols. Les primeres ocasions que han tingut elles han sigut per errors nostres i han sigut mereixedores d'un gol". Félix va lamentar que el conjunt llevantinista no poguera anotar més tants perquè "podíem haver deixat resolta l'eliminatòria i donar descans a què juguen més minuts".

Respecte al At. Madrid Féminas, el míster va assegurar que "m'ha paregut un digne rival. Amb el 0-2 ens han fet massa dany i s'ha merescut marcar un gol". "La diferència entre un equip i un altre en el terreny de joc s'ha basat en la relaxació per part del Levante UD Femení al trobar-se amb el 0-2", va concloure l'entrenador blaugrana.