Skip to main content
Primer Equip
Fred i vent en l´entrenament matinal en les instal.lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El fred i el vent han irromput en la Ciutat Esportiva de Buñol; és inqüestionable que l'hivern, encara que tarda a manifestar-se, ha arribat al complex en què s'exercita diàriament el grup blaugrana. Però ni el fred ni el vent huracanat han minvat l'esperit combatiu del grup que lidera Luis García. Ho va advertir Rubén en la jornada d'ahir quan se li va qüestionar pel calat del rival, Atlètic de Madrid, del cap de setmana. “L'Atlètic haurà de córrer molt si vol guanyar-nos”. Juanlu ho corrobora a penes vint-i-quatre hores després. “És un rival molt complicat, però estem preparats per a guanyar”. En el dia de l'onomàstica del Luis García i de Francisco Catalán, president del club, els jugadors han tornat als entrenaments en sessió matinal amb la finalitat d'aprofundir en la preparació del partit de Lliga que dissabte que ve enfrontarà al Levante enfront de l'Atlètic sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València.

El tècnic granota ha recuperat a Stuani. L'atacant ha completat el treball efectuat per la totalitat del grup després dels interrogants que s'estenien sobre ell darrere d'abandonar el xoc davant de l'Hèrcules amb la possibilitat de comptar amb el quart dit del seu peu dret rote, si bé les proves mèdiques del dilluns van dictaminar un diagnòstic distint. Per la seua banda, Felipe Caicedo ha realitzat el primer tram de la preparació per a retirar-se quan el baló adquiria protagonisme mentres que Cerra s'ha retirat de la matinal per unes molèsties en el bessó que arrossega des de l'enfrontament de diumenge passat davant de l'Hèrcules d'Alacant. La resta dels jugadors lesionats evolucionen favorablement de les seues respectives malalties.