Gardeazábal Gómez dirigirà l´encontre CD Castellón-Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
Gorka Gardeazábal Gómez (18-08-1972, Bilbao) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre de dissabte que ve que enfrontarà a Castalia al CD Castellón i al Levante UD, a partir de les 18 hores.
Este col·legiat del comité basc, que complix la seua quinta temporada en la categoria de plata del futbol espanyol únicament li ha arbitrat tres encontres al Levante UD, un en la present campanya davant del Cádiz CF a casa que va finalitzar amb empat a un gol i on va amonestar Robusté, Pallardó i Cendrós. En la campanya 05/06, a casa davant del Lleida amb victòria dels llevantinistes per 2-0 (gols de Carmelo i Harte), finalment va impartir justícia en la campanya 08/09 amb victòria per 3-1 davant de l'Albacete Balompié (gols de Geijo-2- i Tena).
En la present temporada ha dirigit un total de nou encontres que es van saldar amb dos victòries locals, quatre empats i tres victòries visitants. Ha mostrat 28 targetes als locals per 29 als visitants, amb una mitjana de 6,33 cartolines per partit, i hi ha assenyalat únicament un penal favorable als visitants.
Gorka Gardeazábal Gómez estarà assistit per Raúl Gago Santaolalla i Ricardo Peñafiel Montalvo, ambdós del col·legi basc, mentres que de quart àrbitre actuarà De Burgos Bengoetxea, també del comité basc.