Gomis no s´exercita amb el grup per una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!
Gomis no ha participat en la primera sessió de treball de la present setmana. El centrecampiste senegalés patix una gastroenteritis i ni tan sols s'ha desplaçat fins a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol per a reprendre l'activitat física junt amb la resta dels seus companys. El jugador s'ha quedat recuperant-se en el seu domicili particular. D'altra banda, Nabil El Zhar i Rubén s'han exercitat al marge del col·lectiu. Els jugadors seguixen el protocol de recuperació de les seues respectives lesions.