Skip to main content
Primer Equip
Gorka Larrea augmenta la intensitat del treball en la sessió a porta tancada en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Gorka Larrea ha augmentat les càrregues de treball en la sessió a porta tancada que la plantilla blaugrana ha efectuat des de les 16:00 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El centrecampista basc, amb problemes en el vast des del partit disputat davant del Màlaga en La Rosaleda, s'ha exercitat en solitari junt amb Félix Vicente, readaptador de l'entitat. Les previsions manejades determinaven que hui poguera integrar-se a la dinàmica habitual del grup. No obstant això, Rafael Plaza, galé del club, ha optat per esperar fins a la jornada de demà per a complir esta previsió. Luis García ha aprofitat la sessió per a incidir en qüestions tecnicotàctiques prèvies al duel que diumenge que ve enfrontarà al Levante i a l'Hèrcules en l'Estadi Rico Pérez.