Skip to main content
Primer Equip
Gorka Larrea es perdrà el que resta de temporada
There are no reactions yet. Be the first!

Els servicis mèdics del Levante UD han informat que Gorka Larrea es perdrà el que resta de temporada per una trombosi venosa profunda de les venes del bessó de la seua cama dreta, produïda per una contusió que va patir durant un entrenament.

Este matí se li han practicat proves mèdiques que han confirmat la trombosi, i esta mateixa vesprada el cirurgià vascular Dr. Gómez Palones valorarà el cas.