Skip to main content
Primer Equip
Gorka Larrea i Pau Cendrós, sancionats per al partit davant del Recreativo de Huelva
There are no reactions yet. Be the first!

Gorka Larrea i Pau Cendrós es perdran l'encontre de dissabte que ve (18 hores) davant del Recreativo de Huelva per sanció, després que en la jornada d'ahir veren cartolina groga, que al tractar-se de la quinta ocasiona suspensió.

A més, Xisco Muñoz s'unix a la llista de jugadors advertits de sanció, junt amb Robusté, i ambdós amb quatre amonestacions es troben a la vora de la suspensió.

La resta del llistat d'amonestacions queda configurat de la manera següent: Juanfran i Ángel compten amb 3 cartolines grogues; Juanlu, Jorge Pina i Marc Mateu tenen 2, mentres que Rubén, Javi Guerra, Pallardó, Samuel, Manu Herrera i Miguel Pérez només tenen una.