Skip to main content
Primer Equip
Héctor Rodas; “Si toca jugar ho farem amb moltes ganes”
There are no reactions yet. Be the first!

Héctor Rodas podria tornar demà, en l'Estadi AWD-Arena, a la primera línia de foc incrustat en l'eix de la rereguarda blaugrana. La cita rememora la doble condició que ostenta el Levante en la present temporada. Les setmanes corren a una velocitat de vertigen. A les cites de la competició de lliga se sumen els partits de la Lliga Europea. I viceversa. El pensament inicial del defensor incidix en la ferma possibilitat d'alinear-se en l'onze que Juan Ignacio Martínez establisca per a enfrontar-se al Hannover en la segona jornada del Grup L. El central s'allista a la batalla. Rodas afirma estar preparat per a enfrontar-se al conjunt germànic. “Si toca jugar ho farem amb moltes ganes. Hem vingut tres centrals i jugarem dos”, advertix.

El futbolista de la societat blaugrana contextualitza una confrontació que situa al Levante en l'escaló més alt de la classificació com a seqüela de la victòria davant de l'Helsingborgs i la igualada entre el els altres dos adversaris que completen el grup. Sap que l'esquadra d'Orriols s´enfronta a un rival poderós en un escenari complex. No obstant això, no claudica en la jornada prèvia a la confrontació. Al seu parer, l'equip està capacitat per a oposar resistència a un oponent que xafa la zona més elevada de la Bundesliga.  “El Hannover és un rival important dins del grup i veurem què podem fer. Jo pense que un empat estaria bé. Anem amb la idea de puntuar, però serà un rival molt difícil i estarà complicat. Anem amb moltes ganes de traure alguna cosa positiva d'Alemanya i llevar-nos el mal sabor de boca de l'altre dia”.