Skip to main content
Primer Equip
Presa de contacte formal amb la gespa de l'AWD-Arena
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors convocats per Juan Ignacio Martínez s'han exercitat esta vesprada sobre la gespa de l'Estadi AWD-Arena, superfície que servirà de marc per al partit que, demà dijous, des de les 19.00, hores enfrontarà al Levante i al Hannover 96 en encontre adscrit a la Lliga Europea. El preparador ha desenrotllat un suau entrenament d'activació, que s'ha prolongat durant una hora aproximadament, sobre una instal·lació que destaca per la seua funcionalitat i modernitat. El menú ha integrat diversos exercicis amb baló que el grup ha  complementat amb moviments tàctics i finalitzacions sobre la meta defesa per Munúa, Keylor i Garabato. L'arquer uruguaià ha completat la sessió amb absoluta normalitat confirmant que les molèsties en el muscle derivades del partit del cap de setmana passat davant d´Osasuna formen part del passat.