La plantilla reprendrà els entrenaments dimecres que ve a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
Els jugadors de l'esquadra blaugrana tindran dos dies de descans després de véncer al València en el partit adscrit a la sèptima jornada de la competició de lliga. Els jugadors tornaran al treball dimecres que ve, 10 d'octubre, des de les 10:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.