El Levante UD Femení disputarà diumenge que ve el encontre corresponent a la primera jornada de Superlliga, que va haver de ser ajornat per la disputa de la 1a ronda de la UEFA Women´s Cup en Macedonia.
Per tant, a pesar que no es disputarà competició de Superlliga este cap de setmana, les de José Arastey rebran el diumenge al Torrejón en el Poliesportiu de Natzaret a les 12 hores.