Skip to main content
Primer Equip
Hui es complix un mes de l´ascens del Levante UD a Primera Divisió
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD rememora en el dia de hui un esdeveniment molt especial per a l'entitat llevantinista. Hui es complix un mes de l'ascens del conjunt blaugrana a la màxima categoria del futbol espanyol.

31 dies arrere milers d'aficionats llevantinistes esperaven impacients l'hora d'inici, i sobretot la de la conclusió, del partit que va enfrontar al Levante UD i al CD Castelló en l'Estadi Ciutat de València. Tots els seguidors granotes se sentien molt prop de presenciar un capítol de la història llevantinista que significaria la recompensa al treball, constància, sacrifici, entrega, humilitat i il·lusió de tota una temporada, però no una temporada qualsevol, sinó la del Centenari.

Les grades del coliseu blaugrana es van impregnar de goig amb el xiulit final de l'encontre entre llevantinistes i castellonencs. Als locals els servia un triomf per a aconseguir l'ascens, sempre que Hércules CF o Real Betis Balompié no aconseguiren sumar els tres punts dels seus respectius compromisos de lliga. I així va ser. Els bètics van empatar i el Levante UD va aconseguir el triomf i, per consegüent, el retorn a la màxima categoria.

Afició, jugadors, tècnics i empleats van ser un i van celebrar com es mereix un club centenari l'ascens.

El compte arrere per a començar a competir davant dels millors equips de la Lliga espanyola ja ha començat. Les grades del Ciutat de València t'esperen per a compartir els moments inoblidables que se van a viure en el recinte blaugrana.

Abona't i que no t'ho compten!