Skip to main content
Primer Equip
Iborra i Xisco Muñoz s´incorporen amb el grup en la sessió matinal
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha recuperat Iborra i Xisco Muñoz en la sessió matinal que el conjunt llevantinista ha realitzat este matí en l'Estadi a porta tancada, i ambdós han completat l'entrenament amb el grup sense molèsties.

Javi Guerra, per la seua banda, va participar de la mitat de la sessió, encara que es va retirar en el tram final per precaució, mentres que Juanlu també va començar a exercitar-se amb la resta del planter, però únicament va realitzar els primers exercicis.

El tècnic llevantinista ha preparat un entrenament en què han realitzat treball tàctic, accions combinatives i futbol, per a continuar preparant el vital partit davant del Real Unión.

El planter tornarà a exercitar-se demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi a porta tancada.