Skip to main content
Primer Equip
Aperitiu de la plantilla al terme de l´entrenament en el Restaurant Nágora
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'ha reunit al terme de l'entrenament per a degustar un àgape en el Restaurant Nágora, situat en els veïns de l'Estadi Ciutat de València (Av. Alfauir).

El suculent aperitiu ha corregut a compte dels amos del restaurant, que han volgut invitar al planter per a desitjar-los molta sort en el pròxim partit davant del Real Unión.