Skip to main content
Femení
Ruth s´exercitarà la setmana que ve amb la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, s'anirà dilluns que ve a Las Rozas (Madrid) per a exercitar-se amb la Selecció espanyola fins al dimecres.

Ruth es concentrarà junt amb la resta de futbolistes esmentades el dilluns a les 17 hores i tornarà a València el dimecres després de l'esmorzar.