Skip to main content
Primer Equip
Iborra se sotmetrà este migdia a una ressonància magnètica per a avaluar les molèsties en el genoll esquerre
There are no reactions yet. Be the first!

Iborra s'ha retirat este matí de l'entrenament que el col·lectiu ha realitzat des de les 9.30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. El centrecampiste ha iniciat la sessió de treball junt amb el grup, però ha optat per abandonar la sessió degut a les molèsties que patix en el genoll de la seua cama esquerra. Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics de l'esquadra blaugrana, té previst practicar-li una ressonància magnètica este migdia a fi d'avaluar l'abast d'esta malaltia generada en el transcurs del partit que va enfrontar al Levante i al Getafe en el Coliseum Alfonso Pérez. Iborra no es va exercitar en la jornada del dilluns per este mateix motiu. Este matí ha treballat junt amb els fisioterapeutes de l'entitat. Per la seua banda, Farinós, Del Horno i Rafa Jordà es recuperen de les distintes lesions que els van impedir participar en el xoc que va obrir la competició de lliga a Madrid.