Important triomf del Femení enfront del RCD Espanyol (1-2)
There are no reactions yet. Be the first!
RCD Espanyol: Cristina, Olga, Miriam, Marta Torrejón, Noemí, Adriana, Sara (Marta Cubí, min. 75), Rocío (Ane, min. 68), Mesi, Corredera (Joana, min. 51), Vero.
Levante UD: Mariajo, Marina, Maider, Ruth, Sandra, Rosa Castillo (Pamela Conti, min. 55), María Pérez (Montse, min. 83), Goretti (Guru, min. 90), María, Laura del Río (Pepa Crespo, min. 93), Sara.
Àrbitre: José E. Sánchez. Va amonestar a les locals Noemí, Sara, Miriam i Ane i a les visitants Maider i Goretti.
Gols:
1-0.Adriana, min. 14
1-1.Laura del Río, min. 63
1-2.Goretti, min. 81
El Levante UD Femení va fer un pas de gegant per a la consecució del lideratge a final de temporada al véncer a domicili enfront d'un dels rivals en la pugna pel títol. Les llevantinistes van encaixar el primer tant de la temporada davant de l'equip més golejador de la Superlliga, però açò no va ser impediment perquè remuntaren el resultat i finalment aconseguiren la victòria que els manté una jornada més en la part alta de la classificació.
El RCD Espanyol va botar al terreny de joc molt ficat en el partit i en el minut 14 va aconseguir avançar-se en el marcador amb un tant d'Adriana. A pesar d'encaixar este gol, les de José Arastey es van mostrar lluitadores i es van acostar insistentment a la porteria rival. El pal va evitar que les llevantinistes empataren abans d'anar-se al descans i va caldre esperar fins a la segona mitat.
Darrere del pas per vestuaris, l'esquadra blaugrana va dominar i va tindre la seua recompensa. Laura del Río, en el 63, i Goretti, en el minut 81, de falta directa, van ser les artífexs dels dos tants que van donar la victòria a les granotes.