Skip to main content
Fútbol Base
Iván López, Marcos Castells i Rubén García, convocats amb la Valenciana Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

Tres jugadors dels equips de les categories de formació del Levante UD han sigut convocats per a disputar del 7 a l'11 de gener el Campionat d'Espanya Cadet Masculí de Seleccions autonòmiques Sub-16.

Concretament seran Iván López, Marcos Castells i Rubén García els que representaran a l'entitat llevantinista en el dit Campionat que es disputarà en Estepona (Màlaga).

Per a preparar esta competició, els jugadors convocats realitzaran un entrenament dilluns que ve dia 5 a les 10:30 hores.