Skip to main content
Primer Equip
La plantilla continuarà demà dimarts amb els entrenaments a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la sessió vespertina que han realitzat esta vesprada els hòmens de Luis García, els llevantinistes continuaran demà amb els entrenaments a partir de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol.

L'entrenament celebrat esta vesprada s'ha dedicat íntegre al treball amb baló, i el tècnic madrileny ha comptat amb tres baixes: Samuel, lesionat; Mora, que no va poder exercitar-se per una sobrecàrrega en el genoll; i Manolo Reina que està de permís per paternitat, després que ahir diumenge fóra pare d'una xiqueta.