Omar es perdrà l´encontre davant del Juventud Bº del Cristo per sanció
There are no reactions yet. Be the first!
El jugador del Levante UD B, Omar, es perdrà per sanció l'encontre que el filial llevantinista jugarà diumenge que ve, a les 11:30 hores en la Ciutat Esportiva de l'entitat granota, davant del Juventud Barrio del Cristo.
El futbolista va ser expulsat en l'últim partit disputat enfront del Novelda CF per doble amonestació, per la qual cosa diumenge que ve no podrà estar a disposició del tècnic José Gómez.