Skip to main content
Primer Equip
J. A. Teixeira Vitienes dirigirà el partit SD Huesca-Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

José Antonio Teixera Vitienes (Col·legi Càntabre) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre entre la SD Osca i el llevant UD que es disputa el dissabte a les 18 hores en l'Estadi Alcoraz.

Este col·legiat va dirigir als llevantinistes la passada temporada en l'encontre Sevilla At. 1-Levante UD 2, i va amonestar a Gorka Larrea, Iborra i Molinero.

Anteriorment, en la temporada 05/06, va impartir justícia en dos ocasions on es van sumar dos victòries; en el Numància 0-Levante UD 1, i va amonestar tres jugadors llevantinistes, i en el Levante UD 2-Málaga CF B 1, expulsant a Harte per doble amonestació.

José Antonio Teixeira Vitienes estarà assistit per Íñigo Eguiguren Arrasate (Col·legi Basc), Víctor Hugo Fernández Suárez (Col·legi Asturià), i de quart àrbitre actuarà Julián García García (Col·legi Càntabre).