Skip to main content
Primer Equip
Jornada de festa en les instal·lacions de La Calderona
There are no reactions yet. Be the first!

Després de dos jornades de descans, després de tancar la competició de lliga enfront del Saragossa en l'Estadi Ciutat de València, els jugadors de la plantilla granota han iniciat l'última setmana de treball de l'actual temporada. El retrobament ha tingut com a escenari les instal·lacions de La Calderona. Les bótes de tacs, les canyelleres o les mitges han perdut transcendència enfront de les raquetes de tenis o de pàdel. Els jugadors i el cos tècnic han disputat competits partits de pàdel i de tenis. Altres han preferit submergir-se en les aigües terapèutiques del complex esportiu. La plantilla al complet ha esmorzat en la instal·lació. El grup descansarà en la jornada de demà. El dijous protagonitzaran l'últim entrenament de l'exercici 2010-2011 en l'Estadi Ciutat de València.