Skip to main content
Primer Equip
Jornada de recuperació abans de la batalla davant de l´Hèrcules en el Rico Pérez
There are no reactions yet. Be the first!

Potser la singularitat de la jornada de treball que el col·lectiu ha desenrotllat este matí en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol siga la brevetat. Abans de les 11:30 hores els jugadors llevantinistes, junt amb el cos tècnic, abandonaven el camp tres a la recerca del refugi del vestuari. Abans d'entrar en eixe espai tan sagrat el grup hi ha empleat un temps considerable a realitzar les obligades estirades que preludien el final del treball.

Mantindre els músculs tonificats i evitar lesions d'eixe tipus són aspectes prioritaris en l'actualitat. El planter ha reduït dràsticament les càrregues de treball a dos dies del partit davant de l'Hèrcules. Sessió de recuperació abans de la confrontació en el Rico Pérez. El preparador ha comptat amb la presència de sis jugadors amb procedència del filial. Garabato, George, Mono, Mossa, Lois i Dani componien este grup, si bé eren els moviments de Gorka Larrea els que adquirien rellevància. “Decidirem demà”, advertia Luis García en la roda de premsa posterior a l'entrenament en referència a la inclusió o no en la llista de convocats del jugador basc. El centrecampista ha treballat al marge en la penúltima sessió. El planter tancarà demà els entrenaments en l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores a porta tancada.