Skip to main content
Primer Equip
Jornada de recuperació en les instal.lacions de La Calderona
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha realitzat este matí, des de les 10:30 hores, un entrenament de regeneració en La Calderona. Després de l'excel·lent victòria conquistada davant del líder de la Lliga Holandesa, els jugadors que prepara Juan Ignacio Martínez s'han submergit en les terapèutiques instal·lacions d'este complex esportiu per a esborrar les empremtes de l'enfrontament de l'Europa League i iniciar els preparatius del compromís que diumenge que ve enfrontarà a les hosts blaugranes i al Granada en l'Estadi Ciutat de València. Els futbolistes, per grups, han fet ús de les seues distintes instal·lacions. De fet, els membres del planter granota han visitat la sala de musculació, han realitzat estirades i s'han cabussat en el spa. El grup s'exercitarà demà des de les 10:30 hores a Buñol a porta tancada abans d'afrontar un nou desafiament lliguer.