Skip to main content
Primer Equip
Juanfran es recupera de les molèsties en el bíceps femoral i inicia el treball amb el grup de manera gradual
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran es recupera de les molèsties en el bíceps femoral de la seua cama dreta que li van impedir participar en l'enfrontament que el Levante va afrontar davant del Real Betis en l'Estadi Benito Villamarín. Confirmat que el defensor no patix cap tipus de dany fibril·lar en eixa zona, després de les proves mèdiques efectuades en la jornada del dilluns, hui ha començat a treballar amb el grup en la sessió efectuada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.

No obstant això, la seua recuperació serà gradual i esta vesprada, en l'entrenament programat per a les 18.00 hores en el mateix escenari, s'exercitarà junt amb el readaptador de l'entitat. Per la seua banda, Rafa Jordà seguix el protocol establit en la recuperació de les molèsties que presenta en el turmell dret. Xavi Torres s'ha retirat de la sessió després de patir unes molèsties en el quàdriceps de la seua cama dreta. No obstant això, el centrecampiste no podrà afrontar el partit davant del Màlaga per la clàusula imposada en la cessió certificada el passat estiu entre el Levante i el Màlaga.